Všeobecné obchodní podmínky

  1. Základní ustanovení
  2. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1, § 1746 odst. 2 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti vzniklé v souvislosti nebo na základě:
  • smlouvy o poskytnutí služby (dále jen „smlouva“) uzavírané mezi poskytovatelkou a zákazníkem prostřednictvím internetové stránky lenkasoukupova.cz (dále jen „internetové stránky“) nebo jiným distančním způsobem (zejména, nikoliv však výlučně, platforma Facebook, Instagram, LinkedIn, WhatsApp, MailerLite, Zoom, Youtube, Noona a další)
  • zakoupením a využitím služeb, produktů inzerovaných prostřednictvím internetové stránky mezi poskytovatelkou a zákazníkem
  1. Poskytovatelkou internetové stránky lenkasoukupova.czje:

Lenka Soukupová

se sídlem U Hostavického potoka 727/13, Hostavice, 198 00 Praha 9,

IČO: 63953196, zapsaná v živnostenském rejstříku vedeném Úřadem Městské části Praha 14

Kontaktní údaje: hvezdnaobloha@gmail.com

Poskytovatelka je dále označena také jako (dále jen „poskytovatelka“).

  1. Zákazníkem se rozumí každý návštěvník internetových stránek poskytovatelky na adrese lenkasoukupova.cz, který prostřednictvím odkazu z internetové stránky poskytovatelky a následného přesměrování na automatický objednávkový systém společnosti Redbit s.r.o. (www.simpleshop.cz) odeslal řádnou objednávku na poskytnutí služby za účelem poskytnutí služby. Zákazník souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání smlouvy.
  2. Podnikatel je každý, kdo samostatně vykonává na vlastní účet a odpovědnost výdělečnou činnost živnostenským nebo obdobným způsobem se záměrem činit tak soustavně za účelem dosažení zisku.
  3. Spotřebitel je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná. Pro vyloučení jakýchkoliv pochybností, uvede-li zákazník v objednávce své identifikační číslo (IČO), včetně fakturačních údajů, má poskytovatelka zato, že nakupuje produkty a služby v rámci své podnikatelské činnosti a není tedy spotřebitelem.
  4. Veškeré platby jsou přijímány v českých korunách (CZK) nebo v eurech (EUR). Ceny jsou zákazníkovi sdělovány s připočteným DPH, je-li poskytovatelka jeho plátcem. Poskytovatelka informuje v těchto VOP o rozsahu, podmínkách a způsobu uplatnění práva z vadného plnění spolu s údaji o tom, kde lze reklamaci uplatnit (viz níže). Uhrazením ceny za poskytnutí služby se rozumí připsání předmětné finanční částky na účet poskytovatelky.
  5. Ustanovení VOP, nabídka a poptávka, jsou nedílnou součástí smlouvy. Smlouva se uzavírá v českém jazyce. Po dobu trvání smluvního vztahu vzniklého na základě objednávky bude smlouva uložena u poskytovatelky, která k ní zákazníkovi umožní přístup na základě jeho písemné žádosti. Jsou-li k uzavírání smlouvy užity elektronické prostředky komunikace, informuje poskytovatelka zákazníka o tom, že uzavřená smlouva je v případě vyplnění formuláře umístěného na internetových stránkách poskytovatelky archivována v elektronické podobě.
  6. Náklady vzniklé zákazníkovi při použití elektronických prostředků komunikace na dálku v souvislosti s uzavíráním smluv dle těchto VOP (zejména náklady na internetové připojení) nese zákazník.

  1. Poskytnutí služeb
  2. a) Uzavření smlouvy
  3. Poskytovatelka zpřístupňuje informace o nabízených službách prostřednictvím internetové stránky a/nebo prostřednictvím jiných on-line prodejních nástrojů (WhatsApp, Messenger, Facebook, apod.).
  4. Internetová stránka poskytovatelky umožňuje zákazníkům zejména prohlížení aktuálně nabízených služeb, včetně uvedení cen poskytovaných produktů a služeb, vyhledávání požadovaných položek a možnost objednání vybrané služby (pouze aktuálně nabízených produktů a služeb) a/nebo produktu. Ceny jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Poskytnuté ceny při objednávce jsou ceny konečné. Poskytovatelka není plátcem daně z přidané hodnoty. Ceny zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány na internetové stránce poskytovatelky. Tímto ustanovením není dotčena možnost poskytovatelky uzavřít smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
  5. Veškeré prezentace služeb a produktů umístěná na internetových stránkách jsou informativního charakteru a poskytovatelka není povinna uzavřít smlouvu ohledně této služby. Poskytovatelka vylučuje použití ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku.
  6. Zákazník objednává službu distančním způsobem, tj. přes webové rozhraní skrz odkaz a následné přesměrování na automatický objednávkový systém společnosti Redbit s.r.o. (simpleshop.cz) popřípadě na objednávkový a rezervační systém společnosti Noona Labs ehf. (http://noona.app), prostřednictvím formuláře třetí strany vytvořeného právě k tomuto účelu (dále jen „formulář“). Formulář obsahuje zejména informace o: (i) objednávané službě a/nebo produktu, (ii) způsobu úhrady ceny poskytované služby a/nebo produktu, a (iii) osobní údaje nezbytné pro řádné uzavření smlouvy (dále jen „objednávka“), nebo prostřednictvím e-mailu poskytovatele nebo telefonického hovoru s poskytovatelkou.
  7. Odesláním objednávky (formuláře) zákazník stvrzuje, že se seznámil s těmito VOP a že s nimi souhlasí. Tyto obchodní podmínky tvoří nedílnou součást uzavřené smlouvy. V případě objednání služby a/nebo produktu prostřednictvím telefonického hovoru nebo e-mailu, zákazník uzavřením smlouvy stvrzuje, že se s těmito VOP seznámil a že s nimi souhlasí.
  8. Formulář odešle zákazník poskytovatelce kliknutím na tlačítko „Objednat s povinností platby“. Údaje uvedené v objednávce jsou poskytovatelkou považovány za správné. Takto doručená objednávka je platným a závazným uzavřením smlouvy, obsahuje-li všechny náležitosti vyžadované formulářem. Totéž platí pro případ, že je smlouva uzavírána prostřednictvím e-mailu. V případě, že je smlouva uzavírána prostřednictvím telefonického hovoru, k uzavření smlouvy dojde v okamžiku oboustranného odsouhlasení podmínek smlouvy. Smlouva může a nemusí být vyhotovena písemně, vždy jsou však tyto VOP její součástí.
  9. Poskytovatelka si vyhrazuje právo neuzavřít smlouvu nebo odstoupit od smlouvy v případě, že poskytovatelka již službu nedodává, a/nebo se zásadně změnila cena poskytované služby, a/nebo zákazník není připraven na objednanou službu a/nebo produkt (v takovém případě poskytovatelka vrací zákazníkovi plně uhrazenou cenu služby a/nebo produktu zpět). V případě, že tato situace nastane, poskytovatelka bude neprodleně kontaktovat zákazníka za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že zákazník zaplatil již část nebo celou částku ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším možném termínu, a to do 10 pracovních dnů, nejpozději však do 20 dnů od nepotvrzení či odstoupení od smlouvy ze strany poskytovatelky. Odstoupení je účinné doručením oznámení zákazníkovi.
  10. Poskytovatelka není oprávněna přijmout nabídku k uzavření Smlouvy ze strany zákazníka s modifikovanou akceptací. Strany vyloučili aplikaci § 1740 odst. 3 OZ. Jakákoli změna oproti nabídce poskytovatelky je považována za novou nabídku k uzavření smlouvy.
  11. Poskytovatelka si dále vyhrazuje právo odmítnout objednávku zákazníka, který v minulosti řádně a včas nezaplatil závazně objednanou službu a/nebo produkt, dále v případě že podstatným způsobem porušil práva či oprávněné zájmy poskytovatelky a těchto VOP.
  12. Poskytovatelka a zákazník jsou povinni si poskytnout veškerou součinnost nutnou k provedení smlouvy. Plnění smlouvy může být poskytovatelkou odloženo na dobu, kdy ji zákazník poskytne součinnost.
  13. b) Dodání a úhrada kupní ceny poskytované služby
  1. Veškeré služby jsou poskytovány poskytovatelkou on-line, telefonicky, e-mailem, prostřednictvím aplikace ZOOM, Jisti Meet, Messenger nebo WhatsApp ve formě video-hovoru s audio nahráváním a archivací, s čímž zákazník uděluje svůj souhlas na dobu určitou, a to nejdéle na dobu 3 kalendářních měsíců. Zákazníka kontaktuje poskytovatelka. V případě některých produktů, kdy se jedná o dodání fyzického zboží, bude zboží doručováno na adresu sídla nebo na adresu uvedenou v objednávce, a to prostřednictvím služeb třetích stran (Česká pošta, Zásilkovna). Pro případ doručování do zahraničí se zákazník a poskytovatelka domluví samostatně.
  2. V případě rozporu mezi cenou uvedenou na webu a cenou uvedenou v návrhu objednávky se uplatní cena uvedená v návrhu objednávky, která bude vždy totožná s cenou ve smlouvě.
  3. Právní nárok poskytovatelky na úhradu plné ceny plnění ze smlouvy vůči zákazníkovi vzniká momentem uzavření smlouvy. Podmínkou poskytnutí služby je úhrada ceny za poskytovanou službu předem, resp. uhrazení zálohy na základě výzvy poskytovatelky. V případě, že ze strany zákazníka nedojde k úhradě celé ceny ani do 15 dnů po její splatnosti, smlouva se od počátku ruší. V případě, pokud zákazník již uhradil částečnou platbu na kupní cenu, vrátí ji poskytovatelka do 15 pracovních dnů ode dne zrušení smlouvy, a to na účet, ze kterého byla částečná úhrada učiněna, nebude-li mezi smluvními stranami dohodnuto jinak.
  4. Poskytování služby začíná běžet v přesně domluvenou hodinu. V případě, že zákazník nebude v domluvenou hodinu na poskytnutí služby připraven, zmeškaný čas se započítává do doby konzultace. V případě, že v domluvenou hodinu nebude připravena poskytovatelka, nahradí promeškaný čas zákazníkovi v náhradním termínu. Pokud služba neproběhne z důvodů na straně zákazníka, aniž by zákazník svou neúčast omluvil nejméně 5 hodin předem, má se za to, že služba byla poskytnuta.
  5. Zákazník bere na vědomí, že v případě zakoupení produktů nebo služeb, které, zejména, nikoliv však výlučně, online kurzů, terapií, e-booků a některých vzdělávacích akcí a jiných produktů které poskytovatelka bezprostředně po uzavření smlouvy poskytne zákazníkovi částečně či v celém plnění (způsobem vylučujícím možnost navrácení plnění), v takovém případě není možné ze strany zákazníka od smlouvy odstoupit. Z důvodu těchto okolností hodných zvláštního zřetele je potom u těchto produktů a služeb vyloučeno užití ust. § 1829 odst. 1 občanského zákoníku a je tedy vyloučena možnost odstoupit ve lhůtě do 14 dnů od smlouvy uzavřené způsobem na dálku a požadovat vrácení celé uhrazené ceny. Pokud bude možnost odstoupení u poskytovaného plnění možná, bude tato skutečnost vždy v rámci jejich popisu na webu či v objednávce uvedena, případně bude uvedeno, jaká se poskytuje lhůta pro odstoupení od smlouvy, bude-li delší než uvedených 14 dnů. Toto ujednání se neuplatní, je-li předmětem objednávky produkt.
  6. Poskytovatelka se zavazuje zachovávat mlčenlivost o všech skutečnostech, které se týkají soukromí či obchodního tajemství zákazníka, a jejichž prozrazení by mohlo vést k poškození zákazníka. Obsah konzultace je důvěrný.
  7. Poskytovatelka nenese odpovědnost za výsledky v duševním rozvoji zákazníka, neboť ty jsou závislé na celkové práci v oblasti duševního rozvoje. Poskytnuté služby nenahrazují zdravotní péči.

  1. Cena poskytnuté služby je hrazena bezhotovostním převodem na účet. Poskytovatelka vystaví, ohledně platby prováděné na základě smlouvy, zákazníkovi daňový doklad – fakturu. Daňový doklad – faktura je zaslána zákazníkovi společně s potvrzením objednávky v elektronické podobě na zadanou elektronickou adresu.
  2. Případné slevy z ceny poskytnuté poskytovatelkou zákazníkovi nelze vzájemně kombinovat.
  3. Všechny služby nad rámec objednávky budou účtovány dle standardního ceníku.
  4. V případě prodlení zákazníka s placením peněžitých pohledávek vzniká poskytovatelce nárok na úrok z prodlení ve výši 0,05 % z dlužné částky za každý den prodlení, a to až do dne plné úhrady. Poskytovatelka a zákazník se dohodli, že výše úroku z prodlení je pro ně přiměřená.
  5. Zákazník bere dále výslovně na vědomí, že v případě, je-li součástí ceny nebo produktu osobní, a/nebo popřípadě online konzultace, je možné nejpozději ve lhůtě 2 pracovních dnů před touto událostí požádat o změnu termínu. Tuto možnost lze využít pouze jednou v rámci daného produktu či služby. V případech zvláštního zřetele hodných je možné požádat o individuální domluvu, právo na změnu však nevzniká automaticky.
  1. c) Další práva a povinnosti smluvních stran
  2. Poskytovatelka není ve vztahu k zákazníkovi vázána žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
  3. d) Storno podmínky:
  1. V případě, že se zákazník nebude moci využít poskytované služby poskytovatelkou, je o této skutečnosti zákazník povinen poskytovatelku informovat. Jinak platí tyto storno podmínky:
  • do 60 dnů do začátku poskytování služby bude vráceno zákazníkovi 100 % z ceny
  • do 30 dnů do začátku poskytování služby bude vráceno zákazníkovi 80 % z ceny
  • do 10 dnů do začátku poskytování služby bude vráceno zákazníkovi 30 % z ceny
  • možnost vrácení poplatku za poskytované služby zaniká s datem dne zahájené poskytování služby.
  1. Stornování je nutné zaslat písemně na e-mailovou adresu:hvezdnaobloha@gmail.com.
  2. Cena bude zákazníkovi vrácena v adekvátní výši (dle výše uvedených storno podmínek) nejpozději ve lhůtě 20 dnů.
  1. e) Vyloučení a omezení odpovědnosti:
  1. Poskytovatelka není zákazníkovi odpovědná za přímou, nepřímou či následnou škodu vzniklou zákazníkovi jakkoli v souvislosti s jakoukoli smlouvou, což platí i pro třetí osoby. Totéž platí pro škodu způsobenou výrobkem (produktem).
  2. Poskytovatelka je kdykoli oprávněna svoji pohledávku započíst proti plnění poskytnuté zákazníkem, a to i nesplatnou či podmíněnou.

III. Práva spotřebitele

  1. Zákazník má tato práva, která se nevztahují na podnikatele.
  2. Informace před uzavřením smlouvy jsou zveřejněny prostřednictvím internetových stránek a v těchto VOP.
  3. O charakteru produktu či služby je zákazník informován na webovém rozhraní a pokud možno i ve smluvních dokumentech. Zákazník je tímto informován, že charakter poskytované služby je soubor dobře míněných otázek a sdílení svých zkušeností, jež má zákazníkovi přinést osvětu a poznání o světě a o sobě. Zákazník je varován, že zde existuje nebezpečí vzniku újmy tím, že si poradenství vyloží podle svého, což poskytovatelka nemůže ovlivnit a u zákazníka tedy existuje nebezpečí vzniku škody či újmy, pokud by činil unáhlená rozhodnutí o svém stavu, vztazích apod. Zákazník je osobou s rozumem průměrného člověka a je varován, aby se nespoléhal pouze na poskytované služby, avšak svá rozhodnutí, zejména o skutečnostech pro něj významných, konzultoval i s jinou osobou, např. ošetřujícím lékařem, právníkem, účetním apod. Poskytovaná služba není službou investiční rady, doporučení či obdobného charakteru a způsob, jakým si poradenství zákazník vyloží je čistě subjektivní. Zákazník je po dobu trvání smlouvy a před jejím uzavřením oprávněn dotázat se poskytovatelky na doplňující informace ke produktu a službám a požádat ji o vysvětlení, jež mu v přiměřené době poskytovatelka poskytne. Dodavatelem produktů a služeb je osoba poskytovatelky.
  4. Zákazník souhlasí s tím, že poskytovatelka může zahájit poskytování služby dle smlouvy uzavřené v souladu s VOP neprodleně po jejím uzavření, a to i před uplynutím zákonné lhůty pro odstoupení od smlouvy. Zákazník bere na vědomí, že pokud dojde ke splnění závazků poskytovatelky ze smlouvy uzavřené podle těchto VOP před uplynutím zákonné lhůty pro odstoupení od smlouvy, nemá zákazník v důsledku vyslovení souhlasu podle předchozí věty právo na odstoupení od smlouvy dle ustanovení § 1829 odst. 1 občanského zákoníku.
  5. Nejde-li o případ, kdy nelze od smlouvy odstoupit (ustanovení odstavce b) tohoto článku) je zákazník oprávněn od smlouvy, uzavřené dle těchto obchodních podmínek, odstoupit, a to ve lhůtě 14 dnů od jejího uzavření. Právo odstoupit od smlouvy v zákonné lhůtě 14 dní, zákazník uplatní tak, že zašle poskytovatelce e-mail, který bude obsahovat informaci o odstoupení od smlouvy. Informace bude mít následující znění: “Já, níže podepsaný XY, nar. dne ………, odstupuji od smlouvy ze dne …………., která byla uzavřena s Vámi na straně jedné jako poskytovatelkou a mojí osobou na straně druhé jako zákazníkem.“
  6. Právo na mimosoudní řešení sporu – v případě, že mezi poskytovatelkou a zákazníkem vznikne spor, který se nepodaří vzájemně vyřešit, má zákazník právo na mimosoudní řešení sporu s poskytovatelkou s tím, že mimosoudní řešení sporu přísluší České obchodní inspekci. Toto právo lze uplatnit do jednoho roku ode dne, kdy zákazník uplatnil u poskytovatelky právo, které je předmětem sporu.

  1. Duševní vlastnictví a know-how poskytovatelky
  2. Veškeré texty, audio a video nahrávky, e-booky a fotografie jsou autorským dílem a autorské právo k nim má poskytovatelka a jako s takovým dílem poskytovatelky nemohou být, bez jejího souhlasu, žádným způsobem použity ani jinak nakládány.

  1. Závěrečná ustanovení
  1. Smluvní vztah mezi poskytovatelkou a zákazníkem, který je spotřebitel se řídí těmito VOP a příslušnými ustanoveními občanského zákoníku, a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, jakož i předpisy souvisejícími.
  2. Smluvní vztah mezi poskytovatelkou a zákazníkem, který není spotřebitel, se řídí těmito VOP v rozsahu, ve kterém se ho týkají, a příslušnými ustanoveními občanského zákoníku.
  3. Poskytovatelka si vyhrazuje právo na jednostrannou změnu obsahu VOP. Aktualizované znění VOP bude vždy uveřejněno na webových stránkách poskytovatelky a informace o změně VOP bude podle volby poskytovatelky učiněna zpravidla zveřejněním příslušné informace společně s aktualizovaným zněním VOP ve vhodném formátu a vhodným oznámením. Takováto změna vstupuje v platnost uplynutím poskytovatelkou stanovené lhůty, která činí min. 30 dní ode dne oznámení změny VOP.
  4. V případě, že zákazník nebude s příslušnou změnou VOP souhlasit, je oprávněn vypovědět smlouvu nejpozději 5 dní před účinností příslušné změny VOP. V případě, že zákazník nevyužije svého práva na výpověď smlouvy, platí, že se změnou VOP souhlasí. Poskytovatelka si však vyhrazuje právo přijmout takovou změnu VOP, s níž nebude spojeno právo zákazníka na výpověď smlouvy za předpokladu, že takovouto změnou bude zákazník vázán pouze v případě, kdy s ní bude souhlasit.
  5. Zvláštní ujednání mezi poskytovatelkou a zákazníkem odchylující se od těchto VOP mají přednost.
  6. Na smluvní vztah mezi zákazníkem a poskytovatelkou, jehož součástí jsou tyto VOP, se neuplatní ustanovení § 1793 občanského zákoníku (neúměrné zkrácení) ani § 1796 (lichva) občanského zákoníku, pokud jde o podnikatele. Zákazník i poskytovatelka na sebe bere riziko nebezpečí změny okolností ve smyslu ustanovení § 1765 občanského zákoníku.
  7. Poskytovatelka a zákazník vylučují jakýkoli dopad obchodních zvyklostí na smlouvu. Příslušná část § 545 a celý § 565 OZ jsou vyloučeny.
  8. Poskytovatelka ani zákazník si nepřejí, aby nad rámec výslovných ustanovení uvedených v objednávce či jejím potvrzení, popř. v písemné smlouvě byla jakákoli práva a povinnosti dovozovány z dosavadní či budoucí praxe zavedené mezi smluvními stranami či zvyklostí zachovávaných obecně či v odvětví týkajícím se předmětu plnění jejich smluvního vztahu, ledaže je písemně sjednáno jinak. Vedle shora uvedeného si smluvní strany potvrzují, že si nejsou vědomy žádných dosud mezi nimi zavedených obchodních zvyklostí či praxe.
  9. Veškeré informace o ochraně osobních údajů, zejména o účelech a způsobech zpracování, jakož i o vašich právech v souvislosti se zpracováním vašich osobních údajů, naleznete na adrese www.lenkasoukupova.cz.
  10. Je-li některé ustanovení VOP neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení VOP.
  11. Aktuální verze VOP je vždy dostupná na webových stránkách poskytovatelky.